Kober kinderopvang

Met diverse vormen van kinderopvang in ons pand, kun je zeker stellen dat Kober zowel voor als tijdens de schoolperiode van uw kind klaar staat om uw kind op te vangen. Met de Voorschool (2,5 – 4 jaar), de Tussen Schoolse Opvang (lunch) en Buiten Schoolse Opvang biedt Kober een compleet pakket aan. Zo is uw kind op Olympia altijd in vertrouwde en pedagogisch geschoolde handen.

Op kober.nl vindt u alle actuele info:

Kober overblijven en BSO

Overblijven met vrienden en vriendinnen: gezellig! De kinderen nemen zelf eten en drinken mee en ze eten samen. Er is volop gelegenheid tot buiten spelen , maar spelletjes doen of lekker tekenen kan natuurlijk ook. Het overblijfteam met vrijwilligers en pedagogisch medewerkers houdt een oogje in het zeil en zorgt voor een goede sfeer.

BSO op Olympia: Na school op een vertrouwde plek knutselen, koken, chillen en buitenspelen? Je doet het bij BSO Olympia. Binnen Olympia heeft Kober BSO eigen ruimtes, die passend ingericht zijn voor zowel de jongste als de oudere kinderen. Meer weten over buitenschoolse opvang bij Kober? U leest het hier.

Melodie kinderopvang

Kinderdagverblijf Melodie verzorgt van maandag tot en met zondag, van 6:30 – 20:30 uur, kinderopvang in een warme, veilige en leerzame omgeving. Samen leren, het samen spelen en de persoonlijke ontwikkeling van uw kind staan bovenaan.

Melodie is op loopafstand van school gevestigd aan de Hambroeklaan 1. De kinderen worden van en naar school gehaald en gebracht.

Overblijven en BSO bij Melodie

Om 12 uur halen de medewerkers van Melodie de kinderen op voor een gezellige lunch. U geeft zelf uw kind een lunchpakketje mee en de medewerkers van Melodie zorgen voor een fijne omgeving om even heerlijk tussen de middag uit de schoolse sfeer te komen. Als het bijna 13:00 uur is brengen de medewerkers de kinderen weer terug naar Olympia.

De Buiten Schoolse Opvang van Melodie wordt van ’s morgens ruim voor schooltijd tot ’s avonds 20:30 uur verzorgd in een warme, veilige en leerzame omgeving. Samen leren, het samen spelen en de persoonlijke ontwikkeling van uw kind staan bovenaan.

Meer weten over buitenschoolse opvang bij Melodie? U leest het hier.

Van 12:00 tot 13:00 uur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse nec eros nisl. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce vel sapien est. Aenean a augue et urna sagittis sodales. Praesent hendrerit nisi tempus ligula porta ornare. Duis a elementum eros, sed euismod nibh. Quisque placerat ultrices sapien, eget imperdiet magna dictum vitae. Curabitur ac lacinia sapien. Integer sodales convallis dolor id cursus.

Opvangtijden

Dag